ZBUDUJEMY TWOJE CIAŁO

                                       ZATROSZCZYMY SIĘ O TWOJE ZDROWIE

F itness

Przekonaj się jak przyjemnie jest dążyć do wymarzonej sylwetki i lepszej kondycji! Oferujemy bogaty plan zajęć grupowych, które pomogą Ci osiągnąć ten cel. Zajrzyj na aktualny grafik zajęć. Obok rozbudowanej oferty zajęć, mamy profesjonalną, pełną pasji kadrę instruktorów, którzy z przyjemnością wprowadzą Cię w świat fitnessu. Uczęszczając na Fitness poprawi się Twoja sylwetka Twoje ciało będzie jędrniejsze, a samopoczucie lepsze. Dzięki temu łatwiej sobie poradzisz z codziennymi obowiązkami. Spróbuj Sama, a zauważysz rezultaty.

 

 

R odzaje zajęć

FITT BALL

Zajęcia na dużych piłkach. Fit ball to wspaniały trening ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce świetnie wzmocnią nasze ciało w odciążeniu kręgosłupa. Piłka jest wykorzystywana, jako jeden z lepszych przyborów do treningu funkcjonalnego, podczas którego nie izolujemy pracy mięśni, trenujemy kompleksowo całe ciało i jednocześnie wzmacniamy mięśnie posturalne, poprawiając naszą równowagę i siłę wewnętrzną.

 

CROSS PUMP

To trening, który wzmacnia i buduje mięśnie, zwiększa zasięg ruchu stawów, poprawia siłę i wytrzymałość, kształtuje sprawność ogólną. Szereg ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych, wykonywanych z dużą intensywnością ma za zadanie przywrócić naszemu ciału równowagę i zwiększyć sprawność w  dziesięciu „obszarach fizycznych”, jakimi są: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.

 

CELLULIT KILLER

Zajęcia mające na celu zapobieganie i opanowanie nierównomiernego rozkładania się komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. Ćwiczenia skupiają się na tych partiach ciała, które są najbardziej narażone na powstawanie cellulitu tj. uda, pośladki, brzuch, ramiona. Podczas zajęć jednocześnie spalasz kalorie i wzmacniasz mięśnie.

 

STEP

Zajęcia choreograficzne z użyciem stepu. Układ choreograficzny łączący elementy tańca opiera się na kombinacji podstawowych kroków. Zajęcia te nakierowane są na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii mięśniowych oraz poprawiają koordynację i pamięć ruchową.

 

INTERWAŁY

Są dzisiaj jednym z najpopularniejszych treningów fitness. Zalety tych ćwiczeń trudno nie docenić. Doskonale budują kondycję i wytrzymałość. Poza tym to najlepszy sposób na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. 20 minut treningu spala podobną ilość kalorii, co aeroby trwające 60 minut. Największym plusem jest jednak przyspieszenie metabolizmu. Interwały sprawiają, że spalasz tłuszczyk jeszcze przez 24 godziny po skończonym treningu.

 

BPU Brzuch, Uda, Pośladki.

Ćwiczenia mające charakter wzmacniająco-kształtujący. Na treningach zwraca się szczególną uwagę na partie mięśniowe brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia polepszają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała oraz likwidują zbędną tkankę tłuszczową.

 

PILATES

Zestaw ćwiczeń, których istotą jest rozciąganie, spinanie rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Technika ruchu aktywizuje szczególnie mięśnie głęboko położone, które w typowej aktywności ruchowej pracują w ograniczonym zakresie. Pomimo iż elementy wykonywane są wolno, wymagają znacznego zaangażowania energetycznego organizmu, w związku, z czym szacunkowo szybko wpływają na redukcję nadmiaru tkanki tłuszczowej.

 

FULL BODY WORKOUT

To nic innego jak trening całego ciała. Skupiamy się na wszystkich partiach mięśniowych, przez co trening jest bardzo wszechstronny. Idealny dla osób, które chcą stracić na wadze, zyskać siłę i wytrzymałość. Praca niejednokrotnie oparta jest na wysiłku interwałowym i stwarza warunki do poprawienia kondycji fizycznej. Trening polecany dla wszystkich.

 

MOCNY BRZUCH

Zajęcia skupiające się na wzmocnieniu tylko i wyłącznie mięśni brzucha. Ćwiczenia wykonywane w seriach, o dużej liczbie powtórzeń, poprzedzone  krótką rozgrzewką, zakończone stretchingiem.

 

FIT-MIX

To trening ogólnorozwojowy wpływający na wzmocnienie układu krążenia i wszystkich grup mięśniowych. Zajęcia ze średnim stopniem intensywności z wykorzystaniem różnych przyrządów fitness.

 

BODY-PUMP

Ćwiczenia ze sztangą wykonywane przy muzyce, zapewniające poprawę kondycji, a także wzmocnienie siły mięśni, bez ich widocznego zwiększenia i spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej.

 

Trenuj pod okiem wykwalifikowanych instruktorów bez dodatkowych opłat.

        GYMSTICK

  CARDIO

             STRETCHING

BODY PUMPPOWER JUMP

czytaj wiecej  >>

  BBS

     FAT BURNING

STEEP

ZDROWY KRĘGOSŁUP

 

\TopNotchClub

Copyright © Top Notch 2012